Narodila jsem se v Ústí nad Labem, roku 2002. Žila jsem 15 let v Krupce, kde jsem studovala na BGB, ZS a MS Bohosudov. Zároveň jsem také studovala několik oborů na Základní umělecké škole Stanislava Šebka v Krupce, a z toho zobcovou flétnu u Moniky Vášové. Zobcovou flétnu jsem dále studovala dva roky na Konzervatoři v Teplicích u Marie Vencourové a Ilony Veselovské, kde jsem začala hrát i na violoncello. Poté jsem přestoupila na Pražskou konzervatoř k Jakubovi Kydlíčkovi a Michale Roubalové, kde jsem úspěšně odmaturovala a nyní jsem v 5. ročníku.
Během studia jsem se zúčastnila několika soutěží a masterclass např. s Waltrem van Hauwem, Yu-ching chao, souborem i Flautisti - The London Recorder Quartet, Gaborem Prehofferem nebo s Sheng-Fang Chiu. Také jsem absolvovala masterclass se zaměřením na interpretaci hudby J. C. F. Fischera. Dále jsem se zúčastnila např. Akademie Versailles – mezinárodní mistrovské interpretační kurzy francouzské barokní hudby – kde jsme se pod vedením profesionálních hudebníků pracovali na opeře Atys od J. B. Lullyho pod taktovkou Alexise Kossenka. Zajímavou zkušeností byl i koncert se Severočeskou filharmonií, se kterou jsme společně zahrály, společně s mojí kolegyní Kateřinou Bambousovou, sólový koncert od G. Ph. Telemanna pro dvě zobcové flétny. Pravidelně také pracuji s Barokním orchestrem Pražské konzervatoře, pod vedením dirigenta Jakuba Kydlíčka.
V posledním roce jsem se začala učit hře na cink.
Dominika zvítězila v soutěži Royal College of Music – Historical Performance a byla mezi semifinalisty prestižní soutěže Musica Antiqua v Bruggách a soutěže „Beethoven ve své době“ v Siegburgu.
Jako sólistka a hráčka basové linie continuo vystupovala s London Baroque Orchestra, RCM Baroque Orchestra, orchestrem Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia a Zabrze Philharmonic Orchestra.
V roce 2020 nahrávala pro Erddig/National Trust, na původní čtvercový klavír Broadwood a klavír Collard & Collard z roku 1876. Jako zkušená interpretka odehrála řadu koncertů v různých zemích Evropy, včetně vystoupení na originální nástroje z proslulé Cobbeho sbírky, v Hornimanově muzeu a v muzeu Royal College of Music.
Kromě staré hudby se zajímá také o soudobou hudbu psanou pro dobové nástroje. V roce 2021 potěšila obecenstvo skvělým jazzovým cembalovým koncertem nedávno zesnulého autora Josepha Horovitze. Na přípravě tohoto koncertu v Brittenově divadle v Londýně spolupracovala se samotným skladatelem.
Dominika získala na období let 2020 až 2023 stipendium v oboru historických klávesových nástrojů na Royal College of Music.
Nedávno vystoupila na Mezinárodním festivalu renesanční a barokní hudby „Misiones de Chiquitos“ v Bolívii a na festivalu „Soirées Rouges“ v Londýně, kde odehrála recitál s Ashley Solomonem.
V blízké budoucnosti plánuje evropské turné s orchestrem Eeemerging+ Academy pod vedením Ophélie Gaillard.